Icon winkels-hoofdkantoor

Wat is je vraag over een D.I.O. winkel of hoofdkantoor?

De contactgegevens van het D.I.O.-hoofdkantoor zijn:

Adres
FACO Retail
Treubweg 9
1112 BA Diemen

Telefoonnummer
020 6002 180

Fax
020 6002 476

Algemeen e-mailadres info@diodrogist.nl

Je kunt ook een bericht achterlaten via het contactformulier onderaan de pagina.

D.I.O. werkt voornamelijk samen met zelfstandig ondernemers. Als je geïnteresseerd bent in een functie bij een D.I.O.-vestiging bij jou in de buurt, neem dan rechtstreeks contact op met de bedrijfsleider van de betreffende vestiging.

**Meer informatie over werken bij D.I.O. of over ondernemer worden vind je hier: Alles over werken bij D.I.O..

Het aantal punten dat je hebt verzameld kun je opvragen bij de D.I.O.-winkel waar je de kaart hebt gekregen. Zij kunnen je vertellen hoeveel je precies gespaard hebt.

Op de winkelpagina kun je jouw dichtstbijzijnde D.I.O.-winkel vinden en krijg je tevens informatie over de openingstijden van de door jou geselecteerde D.I.O. drogist.

Om organisatorische en ook om budgettechnische redenen kunnen wij niet aan alle verzoeken voldoen die bij ons binnenkomen. Voor lokale doeleinden kun je eventueel contact opnemen met de plaatselijke D.I.O.-drogisterij.

Binnen de D.I.O.-drogisterijformule werken meer dan 220 drogisterijen samen. Dit betekent dat de winkeleigenaar zelf een keuze mag maken hoeveel en welke producten er ingekocht en verkocht worden. Op de folder wordt om die reden het volgende vermeld: 'Niet alle aanbiedingen zijn in alle (web)winkels te verkrijgen'.

Wat je kan doen:

kijk in een andere winkel In dit geval willen we je adviseren om het eens te proberen bij een andere D.I.O.-vestiging.

Bestel het online en heb het de volgende dag in huis Vrijwel alle aanbiedingen uit de folder zijn namelijk ook te verkrijgen in de webshop! Bestel het makkelijk online en dan heb je het de volgende dag al in huis.

Klacht betreft een winkel
D.I.O. drogisten zijn zelfstandige ondernemers. Wij adviseren een opmerking of klacht over een aankoop zelf met de ondernemer te bespreken.

Je mag uiteraard ook contact met ons opnemen via het contactformulier, wij sturen de melding dan door naar de betreffende ondernemer. We doen er dan alles aan doen om samen een passende oplossing te vinden!

We ontvangen in dat geval graag de volgende gegevens:

  • Je naam
  • Adres
  • Woonplaats
  • E-mailgegevens
  • De naam van de betreffende D.I.O.-winkel

In de gevallen dat je een opmerking direct bij ons neerlegt, kan het mogelijk een paar dagen duren voordat je een inhoudelijke reactie krijgt. Dit komt doordat we eerst contact opnemen met de ondernemer. Dit duurt uiterlijk 7 werkdagen, maar we streven ernaar om je zo snel mogelijk een oplossing te bieden.

Klacht betreft de webshop
Als je een klacht hebt over een product of uitvoering van de overeenkomst, adviseren we je gebruik te maken van onze eigen klachtenregeling contactformulier. Afhankelijk van de aard van de klacht kun je deze indienen bij ons of bij Thuiswinkelwaarborg. Je ontvangt van ons binnen uiterlijk 7 dagen een inhoudelijke reactie. Indien je klacht niet naar tevredenheid kan worden opgelost, dan kun je je richten tot de Geschillencommisie Thuiswinkel via www.sgc.nl . Sinds februari 2016 kun je ook een klacht indienen bij het Europese online geschillenplatform (ODR). Dit kan via: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Klachten betreft geneesmiddelen
Als je een klacht hebt over een geneesmiddel, informatie bij een geneesmiddel op onze website, uitvoering van de overeenkomst, of een advies betreft een geneesmiddel van onze drogist, dan kun je gebruik maken van onze klachtenregeling contactformulier. Als wij je klacht niet naar tevredenheid kunnen oplossen, heb je de mogelijkheid om je klacht in te dienen bij de kwaliteitscoördinator van het CBD.

D.I.O.-drogisten zijn zelfstandige ondernemers. Wij adviseren om opmerkingen, tips of verbeterpunten zelf met de ondernemer te bespreken. Je mag uiteraard ook contact met ons opnemen via het contactformulier, wij nemen dan contact op met de betreffende ondernemer. We doen er vervolgens alles aan om samen een passende oplossing te vinden!

We ontvangen in dat geval graag de volgende gegevens: + Je naam + Adres + Woonplaats + E-mailgegevens + De naam van de betreffende D.I.O.-winkel

In de gevallen dat je een opmerking direct bij ons neerlegt, kan het mogelijk een paar dagen duren voor je een inhoudelijke reactie krijgt. Dit komt omdat we eerst contact opnemen met de ondernemer. Dit duurt uiterlijk 7 werkdagen, maar we streven ernaar om je zo snel mogelijk een oplossing te bieden!

De openingstijden kunnen per D.I.O.-winkel verschillen. Zoek de openingstijden van jouw D.I.O. de openingstijdenpagina. Je kunt daar je postcode of woonplaats invullen. De zoekmachine toont alle D.I.O.-drogisterijen in jouw buurt en de openingstijden van vandaag. Bekijk de winkelpagina om de openingstijden van de gehele week te bekijken.

Of ga direct naar:

Vacatures ▶
Persberichten ▶
Winkeloverzicht en openingstijden ▶