Veelgestelde vragen

Heb je een vraag voor D.I.O.? We hebben veelgestelde vragen voor je verzameld:

Bekijk alle veelgestelde vragen


Contact met de D.I.O. klantenservice

Wordt je vraag niet beantwoord bij de veelgestelde vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Vul hieronder je vraag en gegevens in. Onze klantenservice neemt vervolgens contact met je op. We doen ons best om alles binnen een werkdag te beantwoorden.

Als je een vraag/opmerking hebt over een winkel, kan het mogelijk een paar dagen duren voordat je een inhoudelijke reactie krijgt. Dit komt doordat we eerst contact opnemen met de ondernemer. Dit duurt uiterlijk 7 werkdagen, maar we streven ernaar om je zo snel mogelijk een oplossing te bieden.

Contact klantenservice

Stel je jouw vraag liever telefonisch?

Onze klantenservice is telefonisch te bereiken op 020 – 600 21 80. Je kunt ons bellen op werkdagen van 08.00 tot 16.30 uur.


D.I.O. is aangesloten bij de Thuiswinkel organisatie. Je kunt, indien aan de orde, ook een klacht indienen bij Thuiswinkel. We adviseren om eerst via ons contact op te nemen omdat we je graag willen helpen.